آخرین مقالاتاخرین اخبار

ثبت شرکت در اسپانیا

ثبت شرکت در اسپانیا

ثبت شرکت در اسپانیا ، افرادی که خواهان اخد اقامت اسپانیا از طریق ثبت شرکت در اسپانیا و یا سرمایه گذاری در اسپانیا و یا تمکن مالی در اسپانیا و یا خرید ملک در اسپانیا هستند ابتدا باید درباره ی قوانین کشور اسپانیا در این مورد اطلاعاتی را جمع آوری نمایند. در مرحله ی بعد باید درباره ی مدارک لازم برای ثبت شرکت در اسپانیا اطلاعاتی را جمع آوری نمایند.در سال های اخیر سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اسپانیا از روش ها و مسیرهای ورود و اقامت در این کشور است.

لذا افرادی که واجد شرایط می باشند می توانند از طریق ثبت شرکت در اسپانیا اقدام به اخذ اقامت اسپانیا نمایند.

اما نکات بسیار ریز و مهمی در جهت ثبت شرکت در اسپانیا در سایت های اصلی دولت اسپانیا و اداره های مهاجرت منتشر شده است که توجه به این قواعد الزامیست
ثبت شرکت در اسپانیا به عنوان یکی از گزینه های معتبر در صفحات مجازی مورد توجه قرار گرفته است. ثبت شرکت در اسپانیا اگر برای شما که پیرامون علم حقوق اطلاعات دارید یک هدف باشد ، ممکن است شما را گمراه کند و سرمایه های مالی خود را از دست بدهید. به طور معمول ثبت شرکت در اسپانیا از دید افرادی که بر حقوق بین الملل خصوصی تسلط دارند و از اخبار روز حقوق بین المللی دنیا آگاه هستند فقط یک امر حقوقی نا پایدار به شمار می آید . به این دلیل که با تغییر قوانین کشور اسپانیا تمامی مولفه های ثبت شرکت در اسپانیا ممکن است تغییر کند .
یکی از زیر شاخه های سرمایه گذاری در اسپانیا ثبت شرکت در آن کشور می باشد.
جهت ثبت شرکت در اسپانیا ابتدا بهتر است سفری به اسپانیا داشته باشید و باید برای ورود به بازار کسب و کار اسپانیایی اول از امکانات آن آگاه باشید .

برای راه اندازی یک کسب و کار در اسپانیا شما می توانید با این عنوان ها شروع کنید

– به عنوان یک شرکت جدید
– به عنوان یک سرمایه گذاری مشترک
– به عنوان شاخه اسپانیایی
– به عنوان یک فرد خود اشتغال
– به عنوان یک دفتر نماینده
به عنوان یک کسب

چگونه باید برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اسپانیا اقدام کرد

۱- شماره شناسایی مالیات ( NIE )

قبل از اینکه شما راه اندازی یک کسب و کار در اسپانیا را شروع کنید ، همه ی خارجی های مقیم یا غیر مقیم ، باید شماره شناسایی مالیات یا NIE داشته باشند .که برای هرگونه معاملات مالی در اسپانیا ضروری می باشد .
به طور مثال برای ثبت شرکت داشتن NIE الزامیست.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت NIE

– یک فرم درخواست the Solicitud de Numero de Identidad de Extranjero (NIE) yCertificados (form EX-15)
– رسید برای پرداخت ، مهر شده توسط بانک
– اصل و کپی کارت هویت و یا گذرنامه
– دو تا عکس گذرنامه
– اسناد و مدارک گواهی بیان دلیل برای تقاضای گزارش NIE ( شاید لازم شود )

۲- RMC ( Registro Mercantil Central )

اولین قدم در راه اندازی SL بدست آوردن گواهی ( گواهی توافقی بی نام نامیده می شود ) از the Mercantile Registry به منظور این که نام شرکت شما در قبل استفاده نشده است . سپس شما می توانید نام شرکت خود را انتخاب نمایید.
شما ی توانید خودتان از طریق سایت www.rmc.es انجام دهید .

۳- AEAT ( Agencia Estatal de la Administracion Tributaria )

بعد شما باید برای C.I.F( کد شناسایی مالیات ) درخواست بدهید ، اصل وکپی NIE را همراه خود داشته باشید و توصیه داریم این فرم مالیات را قبل از بردن به اداره مالیات با دقت چک و در صورت نیاز اصلاح فرمایید .

۴- بانک

زمانی که کد مالیاتی و گواهی بدون نام توافقی را دریافت می کنید ، یک سپرده از ERU 3,000 ( که حداقل سرمایه ی مجاز می باشد ) باید به یک حساب بانکی اسپانیایی پرداخت شود . مدارک و شواهد از پرداخت را می توان در قالب یک گواهی بانکی به دفتر اسناد رسمی یا وکیل نشان داد .

۵- دفتر اسناد رسمی

در حال حاضر شما با سه سند قبلی می توانید به دفتر اسناد رسمی جهت مدیر موسس شرکت درخواست دهید و همچنین در جهت برپا کردن شرکت آماده شوید .
شما می توانید یک قرار ملاقات با دفتر اسناد رسمی برای امضاء سند ترتیب دهید و نزدیک ترین دفتر اسناد را از سایت www.notariado.org پیدا کنید. این مرحله حداقل یک یا سه روز بسته به دفتر اسناد رسمی طول می کشد.
شما باید به دفتر اسناد رسمی اصل و فتوکپی مدارک ذیل را ارائه دهید :

– فرم مالیات AEAT
– گواهینامه خود از RMC
– NIE
– شواهد از پرداخت بانک
۶- کلیات AEAT

با گرفتن سند اصلی ثبت شرکت از دفتر اسناد رسمی ، شما باید به اداره مالیات دولتی رفته و سند را ثبت نمایید. این مرحله بیشتر از ۲ ساعت طول نمی کشد ، اصل مدارک و فتوکپی از سند و NIE را همراه خود داشته باشید .
۷- RM ( Registro Mercantil )
۸- TGSS ( Tesoreria General de la Seguridad Social )

آخرین مرحله ثبت نام به عنوان مدیر شرکت برای امنیت اجتماعی و هدف بیمه حوادث شغلی می باشد.
پرداخت های ماهیانه برای مدیران که مستقل هستند EUR 235 می باشد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟
آخرین مقالات, اخرین اخبار

مطالب مرتبط

ثبت شرکت استارتاپ
مالیات