آخرین مقالاتاخرین اخبارثبت شرکت در خارج

ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کانادا به چه صورت انجام میشود ؟  ما به شما نحوه ثبت شرکت در کانادا را خواهم گفت، به شما فرایند گام به گام ثبت شرکت در کانادا را توضیح خواهیم داد . چگونگی ترکیب شرکت و گزینه های ساختار دیگر کسب و کار مانند شرکت سهامی خاص و شرکت تعاونی و ….

مشارکت تجاری

یک کسب و کار متشکل (دقیقا مشابه یک شرکت) به عنوان یک نهاد قانونی است که جدا از مالکان و سهامداران آن می باشد.  کسب و کار کانادا می تواند در سطح فدرال یا ایالتی گنجانیده شود و من جزئیات بیشتری را در مورد آن خواهم گفت.

در حالیکه ادغام قانونی لازم نیست، می تواند معافیت قانونی خاصی برای صاحبان کسب و کار ایجاد کند، به طور بالقوه مسئولیت مالیاتی شما را کاهش دهد و مزایای دیگری دارد که می تواند به رشد تجارت آنلاین شما کمک کند.

 

ثبت شرکت در کانادا

 

مزایای ثبت شرکت در کانادا

مزیت اصلی تبدیل شدن به یک شرکت در کانادا، جدا از تعهدات شخصی و تجاری شما است. این بدان معنی است که شما نمیتوانید شخصا مسئول بدهی یا اقدامات شرکت باشید. بنابراین، اگر کسب و کار شما به سمت جنوب حرکت کند، امور مالی و دارایی های شخصی شما محافظت می شود. شما ممکن است این فکر را نکنید که نیاز به حفاظت در برابر مسئولیت دارید، اما اگر شما مسئول یک فرد هستید و مشتری شما را در نقض قرارداد معلق نگه می دارد، آیا می توانید به سرمایه گذاری شخصی خود را در معرض خطر برای برآورده کردن هرگونه ادعای مربوط به کسب و کار خود قرار دهید؟

مزایای دیگری که باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

  1. وجود مداوم یک شرکت طول عمر نامحدود دارد؛ اگر شما کسب و کار یا سهامداران را می فروشید، کسب و کار ادامه خواهد یافت.
  2. مالکیت موجودیت تجاری قابل انتقال است از آنجا که نهاد طول عمر نامحدود دارد، می توانید کسب و کار خود را به فروش برسانید و یا به راحتی آن را دنبال کنید.
  3. افزایش پول می تواند آسان تر باشد کسب و کارهای ادغام شده می توانند سهام و عدالت را به منظور رشد رشد به فروش برسانند.
  4. مزایای مالیاتی:هر نمونه منحصر به فرد است، اما شرکت ها می توانند از کاهش کسری تجاری کانادا (16٪ از اولین 200،000 دلار درآمد مشمول مالیات) بهره مند شوند. شما همچنین می توانید پرداخت های مالیاتی خاصی را لغو کنید و از قوانین مالیاتی جدید یا مقررات مالیاتی کمتری بهره مند شوید.
  5. اعتبار و ارزش کسب و کار خود را افزایش دهید : بسیاری از شرکت ها با قراردادهای فروش یا توافقنامه قرارداد با شرکت های غیر مجاز وارد نمی شوند. در این مورد، ادغام می تواند اعتبار و پتانسیل رشد شما را بهبود بخشد.

ثبت شرکت در کانادا و معایب گنجاندن

پول و کارهای کاغذی فرایند ادغام و مدیریت یک نهاد شرکتی می تواند برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک، به صورت اداری چالش برانگیز باشد، و نیاز به پرونده و حسابداری بیشتر از مالکیت شخصی دارد.

همچنین می تواند ضعف مالیاتی باشد زیرا ممکن است شما نتوانید هیچ کدام از اعتبارات مالیاتی شخصی که به عنوان یک کسب و کار غیرقانونی وجود دارد اثبات کنید.

اصطلاح “مسئولیت محدود” نیز چیزی است که باید مورد توجه قرار گیرد، برای مثال، اگر شرکت برای یک وام تجاری درخواست می کند اما دارایی های لازم برای تأمین آن را ندارد، وام دهنده ممکن است به دنبال تضمین های شخصی از صاحب کسب و کار باشد – که با آن وظایف آشکار را به ارمغان می آورد.

ادغام کسب و کار در کانادا

مرحله 1: نام کسب و کار خود را انتخاب کنید

بسیاری از بازرگانان تجارت الکترونیک قبلا نام خود را برای فروشگاه آنلاین یا محصول خود دارند. مهم است که جستجو کنید تا ببینید که آیا نام در اسرع وقت در دسترس است. اگر هنوز یک کسب و کار ندارید، در تصمیم گیری در مورد نام تجاری مراقب باشید .

مرحله 2: شماره کسب و کار (BN) یا NEQ فقط کبک

  • شماره کسب و کار یک شماره حساب 9 رقمی است که برای شرکت شما به دولت فدرال و ایالت استانی تعلق خواهد داشت. ثبت نامکنید
  • NEQ (Quebec Enterprise Number) مورد نیاز است اگر شما در کبک ترکیب کنید. بیشتر بدانید.

مرحله 3: تصمیم بگیرید که در فدرال یا استان باشید

تمام مشاغل در کانادا دارای گزینه ای برای ادغام فدرال یا استان هستند. ادغام فدرال به شما اجازه می دهد تا در همه ولايات و سرزمین ها با همان نام تجاری کار کنید، اما گران تر و کار کمی برای راه اندازی و نگهداری سخت تر است.

ادغام استان به احتمال زیاد برای اکثر صاحبان کسب و کار تجارت الکترونیکی خارج از کانادا کافی است.

مرحله 4: ثبت نام برای GST / HST

اگر کسب و کارتان در مجموع درآمد کل 30،000 دلار یا بیشتر باشد، شما باید برای یک حساب GST / HST ثبت نام کنید. بسیاری از بازرگانانی که درآمد کمتری دارند داوطلبانه ثبت نام می کنند، زیرا هنگامی که شما یک حساب GST / HST دارید، می توانید مالیات هایی را که به عنوان شرکتی که توسط دولت بازپرداخت می کنید دریافت کنید. دریافت حساب GST / HST خود.

اگر کسب و کار شما در کبک ثبت نام شده است، شما باید با درآمد Quebec ثبت نام کنید .

توجه: هنگام تصمیم گیری در مورد ترکیب، همیشه قبل از اینکه به نتیجه گیری برسید، به دنبال مشاوره حقوقی باشیداشتباهات می تواند بسیار پرهزینه باشد
سایر ساختارهای تجاری کانادا برای در نظر گرفتن

با توجه به مزایا و معایب ادغام، به یاد داشته باشید که در هنگام ساختن کسب و کار شما، گزینه های دیگری وجود دارد. اینکه کدام یک را انتخاب می کنید واقعا بستگی دارد به اینکه آیا می خواهید تنها به آن بروید یا با شرکا یا همکاران خود بروید.

در اینجا سه ​​گزینه دیگر ساختار تجاری در کانادا وجود دارد:

Sole Proprietorship

بسیار آسان برای راه اندازی و اجرا می باشد، با حداقل مقدار کاغذ، محبوب ترین در میان صاحبان فروشگاه جدید تجارت الکترونیکی.

اساسا، تنها مالک است و نه یک نهاد حقوقی

مالیات بر کسب و کار در سال مالیات بر درآمد فردی شما پرداخت می شود و شما شخصا مسئولیت بدهی ها، اقدامات و وظایف کسب و کار شما را بر عهده دارید.

 

 

مشارکت در کانادا

رفتن به کسب و کار با یک دوست؟ به دنبال ترکیب منابع مالی؟ مشارکت ممکن است گزینه مناسب باشد. مانند یک شرکت خصوصی، بین شما و کسب و کار شما اختلاف قانونی وجود ندارد، اما این بدان معنا نیست که شما نباید پایگاه خود را به صورت قانونی پوشش دهید. با کمک یک وکیل اطمینان حاصل کنید که قرارداد مشارکت رسمی را برای محافظت از هر دو منافع خود و اطمینان حاصل کنید که یک طرح متقابل برای انحلال یا پیروی از کسب و کار باید هر دو شریک می خواهید حرکت کنید.

اگر مشارکت به طور مساوی بین شرکا تقسیم نشده باشد، شما ممکن است مشارکت محدودی را در کسب و کار در نظر بگیرید که به شما سهم سود را می دهد اما شما را از کنترل مستقیم یا مدیریت کسب و کار حذف می کند.

 

با یک مقایسه‌ی دقیق میان کشورهای توسعه‌یافته و در نظر گرفتن بسیاری از متغیرها ، جای تردیدی باقی نمی‌ماند که کشور پهناور کانادا یکی از برترین مقاصد مهاجرتی به شمار می‌ رود. کشوری که از پتانسیل‌های فوق‌العاده‌ای برای تحصیل، زندگی و کسب و کار برخوردار بوده و هر ساله پذیرای مهاجران متعددی از اقصی نقاط جهان است. شهرهای اصلی کانادا از حیث کیفیت زندگی و امکانات رفاهی، در ایده‌آل‌ترین شرایط ممکن هستند و به دلیل نرخ مهاجرپذیری بالایی که در طی سالیان طولانی داشته‌اند، فرهنگ شهروندی و احترام به انواع فرهنگ‌ها، در متن قانون و سبک زندگی آنها نهادینه شده است.

کانادا مساحتی به وسعت ۹.۹ میلیون کیلومتر مربع داشته و از طولانی‌ترین مرز ساحلی در میان تمامی کشورهای جهان برخوردار است. این کشور از ده استان و سه‌ ناحیه‌ی اصلی تشکیل شده. آلبرتا، اِدمُنتُن، بریتیش‌کلمبیا، مانی‌توبا، نیو برانسویک ، نیوفاوندلند و لابرادُر ، نُوا اسکاتیا ، اُنتاریو ، پرینس‌ ادوارد ‌آی‌لند ، کِبِک و ساسکاچوان ، استان‌های کانادا محسوب می‌شوند. در بین این استان‌ها، اُنتاریا ثروتمندترین‌شان بوده و پایتخت کانادا یعنی شهر Ottawa‌ را در خود جای داده است.

نوناووت، نواحی شمال غرب و یوکان، سه ناحیه‌ در نیمه‌ی شمالی این کشور هستند که منطقه‌ی پهناوری از خاک کانادا را در بر می‌گیرند و به علت سرمای شدید و شرایط سخت زندگی ، گزینه‌های چندان جالبی برای مهاجران نیستند.

 

استان کبک ، پهناورترین استان کانادا بوده و زبان رسمی آن فرانسه است. کبک از لحاظ سیاسی یکی از استان‌های مستقل کاناداست که برای جذب مهاجر، شرایط خاص خود را به دولت این کشور تحمیل کرده و اگر کبک را برای مهاجرت مد نظر دارید باید توجه داشته باشید که تسلط به زبان فرانسه، امتیاز فوق‌العاده مهمی در مهاجرت به این استان محسوب می‌شود.

بریتیش کلمبیا یکی از مهاجرپذیرترین استان‌های کانادا بوده و ونکوور هم که به عنوان یکی از بهترین شهرهای دنیا شناخته می‌شود، در این استان واقع شده است. آب و هوای خوب و مناظر طبیعی چشم‌نواز، جزو مهمترین دلایل ایده‌آل بودن ونکوور و ویکتوریا و بطور کل استان بریتیش کلمبیا برای مهاجرت و زندگی هستند.

سه استان مانیتوبا، آلبرتا و سسکچوان هم به نوبه‌ی خود، نرخ مهاجرپذیری بالایی دارند. خصوصا مانیتوبا که از نظر پایین بودن شاخص بیکاری، جایگاه بسیار خوبی داشته و بدلیل رونق بالای صنایع استخراجی و معدنی، ظرفیت قابل توجهی در جذب نیروی انسانی دارد.

یکی از اصلی‌ترین راه‌های مهاجرت به این کشور توسعه‌یافته که بعد از روسیه پهناورترین کشور جهان بشمار می‌رود، از طریق ثبت شرکت امکان‌پذیر است. ثبت شرکت در کانادا فرایند پیچیده‌ای دارد و  از روش‌های مختلفی قابل اقدام است.  اما جای هیچ‌گونه نگرانی نیست چرا که مشاوران ما آماده‌ی راهنمایی و پاسخگویی به سوالات شما هستند و قدم به قدم مراحل را برای شما آسان خواهند کرد. شرح تمام جزئیات ثبت شرکت در کانادا،‌ از مجال این نوشته خارج است، بنابراین فعلا به ذکر کلیات و نکاتی بسنده می‌کنیم و امیدواریم که مورد توجه‌تان واقع شود.

یکی از نخستین تصمیماتی که پیش از ثبت شرکت در کانادا، باید مد نظر قرار گیرد این است که ساختار قانونی بیزنس‌تان به چه صورت باشد. هر یک از ساختارهای کسب و کار، مزایا و کمبود‌های خاص خود را دارند و بصورت مطلق نمی‌توان در مورد برتری آنها نسبت به دیگری اظهار نظر کرد. در این شرایط، لازم است که نسبت به انواع بیزنس‌ها دید مناسبی پیدا شود تا بسته به شرایط فرد، بهترین تصمیم ممکن اتخاذ گردد.

در این نوشته، تمرکزمان را روی سه مورد از اصلی‌ترین ساختارهای موجود قرار می‌دهیم که عبارتند از : ۱- شرکت مالکیت انحصاری (Sole Proprietorships) ۲- شرکت مشارکتی (Partnerships) ‌و ۳- شرکت سهامی (Corporations)‌.

 

ثبت شرکت با ساختار مالکیت انحصاری

ثبت شرکت با ساختار مالکیت انحصاری (Sole Proprietorships) ، می‌توان گفت که این نوع شرکت، مرسوم‌ترین، ساده‌ترین و البته کم‌هزینه‌ترین ساختار بیزنس است که شما را به عنوان بنیانگذار کسب و کار، در جایگاه مالک و مسئول آن قرار داده و مسئولیت تمامی روادید و داد و ستد‌های آنرا بر عهده‌ی شخص شما می‌گذارد. در این روش، صاحب کسب یک خویش‌فرما (Self-employed) به حساب می‌آید و روی کلیه‌ی امور، تسلط و نظارت دارد. در این شرایط و از دیدگاه قانون شما و کسب و کارتان یک ماهیت واحد محسوب می‌شوید.

از حفظ سرمایه گرفته تا برقرار کردن زیرساخت‌ها و راه‌اندازی و پیشبرد کسب و کار، همه و همه به عهده‌ی خود فرد است و در قبال کلیه‌ی بدهی‌ها و تعهدات شرکت مسئول خواهد بود. تخمین و مدیریت ریسک، پرداخت تمامی قبوض و مالیات‌ها، انجام امور اداری شرکت و تمامی ضررها و منفعت‌ها متوجه شخص صاحب کسب و کار است. اگر یکی از طلبکاران در برابر وی اقامه‌ی دعوی کند، شکایت او علاوه بر سرمایه‌های شرکت، متوجه اموال شخصی‌ او هم خواهد بود. یا اگر فردی به دلیل استفاده از محصولات یا خدمات شرکت دچار آسیب و زیان شود، می‌تواند از صاحب شرکت شکایت کند. این حالت که اصطلاحا با عنوان «مسئولیت نامحدود» شناخته می‌شود، شاید اصلی‌ترین نقطه‌ ضعف ثبت شرکت به شیوه‌ی مالکیت (Sole Proprietorships) انحصاری باشد.

از منظر مالیاتی، انتخاب این ساختار بیزنس، روال‌های خاص خود را بهمراه دارد و درآمد خالص‌تان از شرکت، بخشی از درآمد شخصی شما بحساب می‌آید. چون همانطور که اشاره شد، در این ساختار فرد و کسب و کارش از دید قانون یک ماهیت واحد محسوب می‌شوند. تنها نیازمندی قانونی کسب و کار شما گرفتن یک سری لایسنس‌ها و مجوزهای مربوطه است که می‌تواند برای هر نوع بیزنسی تفاوت‌های جزئی داشته باشد. مثلا یک لایسنس GST/HST برای بیزنس‌های مرتبط با کالا و خدمات یا مجوز‌های شهرداری برای راه‌انداختن کسب و کار از منزل و از این قبیل موارد که طبیعتا بسته به اینکه شرکت شما در چه استانی از کانادا مشغول فعالیت است تفاوت خواهند کرد.

نکته‌ی دیگر در مورد اسم شرکت شماست که اگر بخواهید با نامی غیر از نام خودتان آنرا به راه بیندازید، نیازمند آن است که آنرا در استانی که محل کسب و کارتان است به ثبت برسانید. حتی برخی از استان‌ها از شما درخواست می‌کنند که در مورد اسمی که مد نظر دارید تحقیق کنید تا در آینده مشکلات حقوقی دامن‌گیر کسب و کارتان نشود. تاکید می‌کنیم که اگر اسم کسب و کارتان را دقیقا معادل با اسم خودتان قرار دهید نیازی به این مراحل وجود نخواهد داشت. اما اگر هر کلمه‌‌ای به اسم و فامیلان اضافه کنید مثل  اینکه اسمتان کامران پیرنیا باشد و بخواهید « Kamran Pirnia Services » را نام شرکت قرار دهید، نیازمند ثبت آن اسم در استان میزبان هستید.

 

ثبت شرکت با ساختار مشارکتی

ثبت شرکت با ساختار مشارکتی (Partnership) ، ثبت شرکت به شیوه‌ی مشارکتی به حالتی اطلاق می‌شود که دو یا چند نفر با مشارکت یکدیگر دست به راه‌اندازی کسب و کاری بزنند و برای اینکار، منابع خود را یکی کنند و در سود و زیان شرکت سهیم گردند. این شرکا معمولا برای انجام برخی از امور بیزنس نیروهای دیگری را استخدام می‌کنند ، اما در نهایت مدیریت و اداره‌ی بسیاری از فرایندها را خودشان بر عهده دارند و از لحاظ مالیاتی، خویش‌فرما محسوب می‌شوند. از این بابت و هم از این لحاظ که شرکای موسس شرکت، تمامی دارایی‌های کسب و کار را در اختیار دارند و بابت پیامدهای کالا و خدماتی که می‌دهند مسئولیت دارند، ثبت شرکت بصورت مشارکتی ، درست مانند مورد مالکیت انحصاری است. در واقع آنها هم، مشمول قانون «مسئولیت نامحدود» هستند و لازمه‌ی ثبت شرکتی با این ساختار کسب و کار نیز، گرفتن یک سری لایسنس‌ها و مجوزهای مربوطه است. یک لایسنس GST/HST برای بیزنس‌های مرتبط با کالا و خدمات یا مجوز‌های شهرداری برای کسب و کارهای خانگی ، درست مانند آنچه که در مورد ثبت شرکت از نوع مالکیت انحصاری ذکر شد.

لازم به ذکر است که در بیشتر حوزه‌های قضایی کانادا، دو نوع مشارکت مختلف به رسمیت به شناخته می‌شود. یکی General Partnerships و دیگری Limited Partnerships که در ادامه هر کدام را بصورت مختصر توضیح خواهیم داد. جنرال پارتنرشیپز به این قرار است که دو یا چند نفر به عنوان شریک، سکان یک شرکت را در دست می‌گیرند و تمام امور مدیریتی آنرا با یکدیگر سهیم می‌شوند. تمام آنها در برابر تعهدات شرکت، تا سقف مجموع دارایی و به اصطلاح آورده‌‌ی سرمایه‌ای که روی هم رفته داشته‌اند، هم بصورت مشترک و هم جداگانه مسئول هستند. در کل اینطور می‌توان گفت که هر شریک بطور کامل در برابر پیامد تصمیمات و اعمال هر یک از شرکا و مجموعه‌ی شرکت به عنوان یک ماهیت واحد مسئولیت دارد.

 

با وجودیکه برای مشارکت کلی یا همان General Partnerships تشریفات قانونی و ثبت و تشکیل پرونده‌ی خاصی در کار نیست، یک سری مقررات بخصوصی هر استان وجود دارد که بر چگونگی روابط شرکا با طرف‌های شخص‌ ثالث و یا در روابط شرکا با یکدیگر قابل اعمال است. بسیاری از افرادی که چنین شکلی از مشارکت را انتخاب و بصورت مشترک اقدام به تاسیس و ثبت می‌کنند، آگاهی درستی نسبت به این قوانین و مقررات ندارند و همین امر می‌تواند به بروز مشکلاتی برای آنها منجر شود. ما قویا توصیه می‌کنیم که در صورتی که تصمیم به ثبت شرکت در کانادا دارید، از راهنمایی یک مشاور حقوقی بهره‌مند و با راه و چاه این فرایند آشنا شوید.

و اما گفتیم که گونه‌ی دیگری که تحت عنوان Limited Partnerships وجود دارد که از تفاوت‌های ساختاری و حقوقی با شرکت‌های General Partnerships برخوردار هستند. در یک ساختار Limited هم تمامی شرکا صاحب دارایی‌های آن کسب و کار خواهند بود با این تفاوت که ممکن است مجموعه‌ی سهام‌داران شرکت از ترکیبی از همکاران General و Limited‌ تشکیل شده باشند. یعنی عده‌ای مسئولیت کامل و عده‌ای به میزان محدود در قید تعهدات شرکت قرار بگیرند. شرکا در ساختار  General Partnerships وظیفه‌ی مدیریت و سر و سامان دادن به کلیه‌ی امور شرکت را عهده‌دار بوده و در برابر تعهدات و بدهکاری‌های آن بطور کامل پاسخگو هستند. این در حالیست که می‌توانند، صاحب سهم بیشتری از سود شرکت باشند. از سوی دیگر شرکای Limited را داریم که مسئولیتی در قبال گرداندن کسب و کار نداشته و تنها آورده‌ی آنها برای کمپانی، سرمایه‌ایست که در میان گذاشته‌اند. بدین ترتیب و طبق قانون، آنها نسبت به بدهی‌ها و تعهدات شرکت، فراتر از آن میزان سرمایه‌ی خود، مسئول شناخته نمی‌شوند. سهم شرکا در ساختار Limited Partnership قابل انتقال بوده و در شرایطی که یک یا چند نفر از آنها قصد ترک این همکاری را داشته باشند، شرکای جدید قابل جایگزینی هستند.

 

ثبت شرکت سهامی در کانادا

شرکت‌ سهامی (Corporation) ، شرکت‌های سهامی یا Corporations شاید پیچیده‌ترین ساختار را میان کسب و کارها داشته باشند و هدایت و پیشبرد آنها دشوار و زمانبر باشد. با این وجود ممکن است به دلایلی و تحت شرایط بخصوص، ارزش بررسی را داشته و بهتر باشد که به عنوان یکی از گزینه‌ها مد نظر قرار گیرند. این ساختار دارای برتری‌هایی است که سایر موارد ذکر شده از آن برخوردار نیستند. یکی از بزرگترین این فواید امکان Limited Liability یا همان ثبت به عنوان مسئولیت محدود است که می‌تواند تعهد افراد را به سقف سرمایه‌ای که گذاشته‌اند محدود کند. بر خلاف ثبت شرکت به صورت مالکیت انحصاری و یا بصورت مشارکتی، در این ساختار اگر مشکلی پیشامد کند و کمپانی سهامی ورشکست شود، اموال و دارایی‌های شخصی سهامداران و صاحبان آن مشمول جبران خسارت نخواهند شد. چرا که کمپانی مورد نظر از زاویه‌ی قانون به عنوان یک ماهیت حقوقی مستقل شناخته می‌شود. این ماهیت درست مثل یک فرد حقیقی دارای حق و حقوق مشخص و تعریف شده‌ای بوده و می‌تواند صاحب ملک یا سرمایه باشد و یا پول قرض کند، مورد شکایت قرار بگیرد یا اقامه‌ی دعوی کند و در کل مانند فرد و ماهیتی مجزا از صاحبان خود عمل نماید.

دارایی ثبت شرکت سهامی در کانادا

یک شرکت سهامی باید حساب مستقل خود را داشته باشد و اینکه دارایی‌های شرکت نباید با دارایی‌های شخصی صاحبان و ذینفعان شرکت هیچگونه آمیختگی و همپوشانی پیدا کند. شرکتی که به عنوان شرکت سهامی ثبت می‌شود، باید دفاتر مالی مستقل خود را داشته و اظهارنامه‌ی مالیاتی جداگانه‌ای از اظهارنامه‌ی درآمدهای فردی صاحبانش ارائه کند. درحالیکه بسیاری از شرکت‌های سهامی، تنها توسط یک فرد در راس کار اداره می‌شوند، تعدادی جایگاه مهم دیگر هم وجود دارد. گروه اول سهامداران هستند که در واقع صاحبان شرکت به شمار می‌روند. آنها می‌توانند سهم خود از سود شرکت را بصورت سود سهام دریافت کنند و در هنگام انحلال شرکت، سهم خود را از دارایی‌های کمپانی برمی‌دارند. یکی از وظایف و اختیارات سهامداران انتخاب مدیرکل است که بر عملکرد کلی کمپانی نظارت دارد و سعی می‌کند سیاست‌های شرکت را در راستای منافع سهامداران پیگیری کند. مدیرکل شرکت شخصی است که اظهارنامه‌ی مالی شرکت را تایید می‌کند و بسیاری از تصمیمات حیاتی را در خصوص روند عملیات کمپانی می‌گیرد.

ثبت شرکت در کانادا در یک نگاه

ثبت شرکت در کانادا با ساختار Corporation یک سری مزایای مالیاتی قابل توجه دارد که باعث می‌شود این گزینه، با تمام پیچیدگی و دشواری‌هایش، ارزش بررسی و مطالعه را داشته باشد. نوشتار فعلی تا همین لحظه هم به درازا کشیده و تشریح جزئیات این موارد از گنجایش این مقاله خارج است. توصیه‌ی اکید ما به شما این است که با وکلای ما تماس گرفته و از آنها وقت مشاوره دریافت کنید تا بطور کامل در جریان مزایای ساختارهای مختلف قرار بگیرید و با پیش‌نیازهای دیگر ثبت شرکت در کانادا آشنا شوید.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟
آخرین مقالات, اخرین اخبار, ثبت شرکت در خارج

مطالب مرتبط

ثبت شرکت در چین
ثبت شرکت در عمان