آخرین مقالاتاخرین اخبارثبت شرکت در خارج

ثبت شرکت در گرجستان

ثبت شرکت در گرجستان

ثبت شرکت در گرجستان و همچنین هزینه ثبت شرکت در گرجستان را مختصر توضیح دهیم .

بیشترین نوع ثبت شرکت در گرجستان ، ثبت شرکت با مسئولیت محدود یا LLC می باشد. سپس در ادامه نوشته ها شما را با ثبت شرکت در مناطق آزاد گرجستان آشنا ساختیم

متداولترین ثبت شرکت در گرجستان

متداولترین نوع ثبت شرکت در گرجستان ، ثبت شرکت با مسئولیت محدود می باشد که طیف های گسترده ای از راه اندازی تجارت و مشاغل را پوشش می دهد. در ثبت شرکت در گرجستان ، پروانه صادر شده جهت فعالیت شرکت شما از نوع جنرال تریدینگ ( General Trading ) می باشد یعنی اینکه شما با داشتن این نوع پروانه همه مشاغلی که مورد نظر شماست می توانید در گرجستان انجام دهید به غیر از تولید، توزیع و پخش دارو که نیازمند مجوز جداگانه از وزارت بهداشت گرجستان است. ولی به غیر از کار دارو که اخذ مجوز آن هم چندان مشکلی نیست ، شما با داشتن پروانه جنرال تریدینگ قادر خواهید بود مثلا : کافی شاپ ، رستوران ، کافی نت ، و … را فقط با همان پروانه و بدون نیاز به تمدید و یا اخذ مجوز جدید انجام دهید که بزرگترین حسن راه اندازی کسب و کار در گرجستان محسوب می شود.

 

مراحل ثبت شرکت در گرجستان

 

مراحل ثبت شرکت در گرجستان

۱ ) ثبت شرکت از نوع مسئولیت محدود و جنرال تریدینگ

۲ ) ارائه آدرس دائمی و معتبر با سند ملک برای شرکت شما

۳ ) ارائه قرارداد معتبر جهت ثبت شرکت در گرجستان همراه با تعهدات طرفین

۴ ) مهر شرکت و طراحی و ثبت لوگوی شرکت

۵ ) بازکردن حساب بانکی شخصی و شرکتی و اخذ ویزاکارت تجاری ( این مورد جزو پکیج ثبت شرکت شرکت سام جورجیا است)

۶ ) اخذ کد مالیاتی برای شرکت شما

۷ ) تنظیمات اساسنامه محضری توسط وکیل رسمی به دو زبان گرجی و انگلیسی همراه با توضیحات کامل نوع کسب و کار و قوانین اساسی شرکت

 

هزینه ثبت شرکت در گرجستان

ثبت شرکت و اخذ اقامت گرجستان به هیچ عنوان مهم نیست و خود شما هم می توانید با دانستن کمی زبان انگلیسی یا روسی آنها را انجام دهید ولی بدون داشتن یک مشاور اقتصادی قوی در گرجستان ، قطعا نخواهید توانست در این کشور موفق شوید کما اینکه موارد زیادی از شکست های اقتصادی در گرجستان همین دلایل را داشته اند.

شخصی را که در کوچه و خیابان های گرجستان پیدا می کنید قطعا همانجا نیز آنها را گم می کنید لذا به دلیل چند صد دلار کمتر یا بیشتر با سرنوشت تجاری خودتان بازی نکنید، زیرا اگر اولین قدم که ثبت شرکت در گرجستان است را بدرستی آغاز نکنید از کشور گرجستان دلزده می شوید و ممکن است حتی آنجا را رها کرده و به ایران بازگردید.

درباره ثبت شرکت در گرجستان

در صورتی که قصد دارید ثبت شرکت در گرجستان را بصورت کامل انجام دهید با هر شخص یا شرکتی فرقی نمی کند حتما نظارت کامل بر درستی کلیه اعمال بالا را داشته باشید و گوشزد کنید زیرا مثلا اگر آدرس معتبر بشما داده نشود و پس از مدتی صاحب ملک آدرس شرکت شما را ببندد و یا آن ملک را بفروشد، ممکن است شرکت شما برای همیشه معلق شود و مجبور شوید از اول ثبت شرکت را انجام دهید که قطعا هم هزینه و هم وقت شما هدر می رود و اگر شرکت شما مثلا یکسال پرداخت مالیات داشته باشد و سپس بدلیل نداشتن آدرس معتبر بسته شود کلیه سوابق مالیاتی شما نیز از بین می رود و به مانند شخصی که تازه وارد گرجستان شده است بایستی از اول شروع کنید.

اقدام به ثبت شرکت در گرجستان

اغلب افرادی که اقدام به ثبت شرکت در گرجستان می کنند اساسنامه محضری سیم سرب شده و تایید شده محضری به دو زبان گرجی و انگلیسی بشما نمی دهند که ممکن است پس از مدتی دچار مشکلات حقوقی در گرجستان شوید زیرا اگر اساسنامه شرکت شما دقیق و بدور از اشکالات نباشد ممکن است برای شروع کسب و کار جدید دیگر و یا اضافه یا کم کردن شرکا به مشکلات حقوقی برخورد کنید.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟
آخرین مقالات, اخرین اخبار, ثبت شرکت در خارج

مطالب مرتبط

ثبت شرکت در دبی
مراحل ارسال لیست حقوق روی وب